keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Pupuperhe





KevätTalvisiivousta tehdessä törmää moniin unohduksissa olleisiin tavaroihin. Lapsuuden muistot ovat mitä parhaimpia, sekä mielessä että tavarana säilytettynä. Tällä veikeällä pupuperheellä on leikitty ja muistan, kuinka ylpeä ja onnellinen olin näistä. Taisin saada ne syntymäpäivälahjaksi. Alakouluikäisenä. Pupujen nukat ovat tummuneet ajan ja lian saatossa, mutta onpahan sentään vaatteet tallessa. Kaikilla. Luulenkohan väärin, jos sanon näiden olevan Sylvanian Families-hahmoja, joita näyttää olevan edelleenkin lelukauppojen hyllyillä. 

Olen hiukan erilainen (lue; hamstraaja) kuin Nuuskamuikkunen (Muumipeikko ja pyrstötähti). 
" Minä tiedän. Kaikki muuttuu vaikeaksi jos haluaa omistaa esineitä, kantaa niitä mukanaan ja pitää ominaan. Minä vain katselen niitä - ja kun lähden tieheni, ovat ne minulla päässäni. Minusta se on hauskempaa kuin matkalaukkujen raahaaminen. " 

10 kommenttia:

  1. Nää on niin sympaattisia! Meillä on näitä sekä vanhoja lapsuudesta, että uusia poikasille ostettuja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Symppiksiä, kyllä vain. :)Mäkin oon nähnyt uusia kaupan hyllyillä, mutta miten mä en oo tajunnu, vaikkapa kummilikoille hyödyntää näitä. Pitääpä muistaa seuraavan synttäreille.

      Poista
  2. Oi,pikkaraisia! :D SIskolla oli niitä pienenä, mä olen niin vanha että mun aikana niitä ei edes vielä ollut ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onks nää Pikkaraisii? Sä ootkin kovin vanha taikka minä olen näillä leikkinyt lähes varhaisteininä. Jompsin kumpsin. :D

      Poista
    2. Aattele, sä pääset ihan kohta eläkkeelle ja voit tehdä just sitä mitä tahdot!!

      ps. Luulen, että oon sua vanhempi. ü

      Poista
    3. Niinkö? Mielenkiintoista ;) Mitä vuosikertaa sä sit olet? Kerro mailissa jos et tässä halua paljastaa ;)
      Muutes, ootkos päässyt pitemmälle niiden kolmioiden kaa?

      Poista
    4. Vanaha ku taivas.
      Jep, mailasin. Muutakin. :)

      Poista
  3. oi kun on söppeleitä. Eihän noista raaski luopua.-ee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä niin, mutta eipä ne laatikon pohjallakaan ilostuta. ü

      Poista

Sana on vapaa. Tattista kommentistasi. :)