keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Kolasta

Kolasin pihaa. Vain puoli pihaa. Sitten riitti. Lunta on paljon. Mä oon aina ihaillu kuinka kolan jäljestä tulee niin sileetä ja tasasta. Meil kotonakotona on ollut taitavia kolaajia. Pinnan silottajia. En oikein ymmärrä miten he sen tekevät. Mun tarttee puskee sama kohta tuhat sata monta kertaa, jotta siin ei oo möykkyjä ynnä muuta lumen kökkäreitä. Eli ei jaksa. Kolaajat ovat erikseen.

Tulin sisään. Kurkkasin kaappiin. Kirjekuoreen. Siel ne ovat - mun Kola-keinutuolin rahat. Odottamassa. Malttamattomina. Minä myös.

Onko kellään kokemusta tuosta modernista symppiksestä? Mä oon istunut sitä ja todennut sen oikeinkin mallikkaaksi mun takamukselle. Mua vaan aavistuksen epäilyttää toi polyesterhuopa. Nukkaantuuko. Kuluuko kiiltäväks. Tuotekuvauksessa mainitaan keinuosan olevan vaihdettavissa vanhan mennessä huonoksi. Meneekö piankin. Kallista vaihtoa. Onko tää symppis sittenkin huono keinu mulle. Ei kai. Koska se on niin makia. Ja ehdottomasti keltaisilla jaloilla. Kiitos.


Kuvakaappaus: http://www.finnishdesignshop.fi/


Kuten kuvakaappauskin on tämä tuotekuvauskin samaisilta sivuilta:

Sympaattinen Kola-keinutuoli on uusin jäsen Mikko Laakkosen Innolle suunnittelemien kevytrakenteisten Kola-tuolien joukossa. Esteettisesti ja fyysisesti kevyen Kola-tuolin muotokieli on soljuva ja se sopii hyvin moderniin sisustukseen. Tuolin istuinkuppi on valmistettu 100% kierrätettävästä polyesterihuovasta ja runko epoksipinnoitetusta tai kromatusta teräksestä. Kierrätettävä istuinkuppi on vaihdettavissa, jonka ansiosta Kola-tuolin käyttöikä on pitkä ja sen ekologinen jalanjälki vastaavasti pieni. Kola-tuoteperhe on palkittu kansainvälisesti arvostetulla GOOD DESIGN Award tunnustuksella. Kilpailun järjestää The Chicago Athenaeum: Museum of Architecture and Design ja The European Centre for Architecture Art Design and Urban Studies.

4 kommenttia:

  1. HIANO!
    APINOIN!
    *...jos sopevi* :)

    mä en koolannu yhtää pihaa. kamulalta näyttäs. Haluisin, mut ees eipiisiidii ei auta ny. On hevii. Liikaa rokkia.

    Mut! Kelasin ostoslistaas,
    lasikannu - check, done
    teekannu - check, done
    mikää - jaaha
    kola - wish

    You will do it girl!


    ainii, Muotokieleltä tergut ;) Neet muisti sinuu erit ♥



    enkä ihmostele.

    VastaaPoista
  2. Kaik on sallittua. Mäkin oon kova apinoimaan notta kiva ku säkin teet sitä näin hienon asian äärellä. Vuhuu. Katotaan kumpi keinuu ekaks :D

    jee, kiitti terkuista. Sait sä liirum&laarumeillas sen? Voi jospa niit oli viel. Toivon niin kovin. Että sullakin ois makee koru.

    VastaaPoista
  3. Ikkään kuullukkaa tuommosesta, saati nähny :D

    Ihana on. Just soppeli sulle. Jospa pääsen sitten testaamaan. Minäki haaveilen lintukodosta...

    Rutistuksia jännityksiin!

    VastaaPoista

Sana on vapaa. Tattista kommentistasi. :)