lauantai 9. maaliskuuta 2013

Täällä olen, enkä muuta jaksa

Eilen oli naistenpäivä. 
Ostin Köpiksestä Normannia. 
Keltaisena. 
Koska on kevät. 

Kevät. 
Ainakin tulossa. 
Joskus. 
Saksassa jo oli. 
Vesi lorisi. 
Aurinko lämmitti
Pellot vihersivät. 
Kadut lumettomia. 
Tyypit kevättakeissaan. 
Me toppaisissa.  

Olin yöllä kotona. 
Kylmissäni. 

Tänään ostin valkoisia neilikoita. 
Koska herkemmät eivät olisi kestäneet pakkaskävelyäni. 
Juu, paisto aurinko. 
Sentään. 

Latasin koneelleni tuhat kuvaa. 
Toisen kameran sisältö uinuu vielä matkalaukussa. 
Jossa paljon suklaata. 

Olen juonut koko päivän vettä. 
Hapotonta. 
On muuten verratonta. 
Hanavesi. 

Olen hengissä. 
Ja omaan reissuväsymystä. 






- Borta bra men hemma bäst. -


2 kommenttia:

  1. Ihanaa, kotona sinä! <3

    Lepää väsyä pois. Ehdit kyllä myöhemmin kertoa kuulumisesi.

    VastaaPoista
  2. Olen levännyt. Ja nauttinut sosiaalittomuudesta, valkoisista seinistä ja kokolattiamattomuudesta. Myös ulkomaailman uutisista.

    VastaaPoista

Sana on vapaa. Tattista kommentistasi. :)