tiistai 17. huhtikuuta 2012

Teetä

Vuorotyöläisen vatsa on mennyt sekaisin. Koitanpa vähentää kahvin juontia. Josko auttaisi. Tänään lähdin liikenteeseen ilman aamukaffea. Silti silmäni pysyivät avonaisina aamupäivän kahvitauolle saakka. Se on paljon se. 

No, ostin sit teepannun. Muutenkin olisin ostanut. Kauan jo haikailemani. Halusin valkoisen. Sitä ei ollut. Jota perin juurin ihmettelemään kävin, oltiinhan lähes stadis ku oltiin ihan sellos. No, ihmettelyt eivät auttaneet enkä enää jaksanut odottaa. Tippaakaan. Tyydyin pilkulliseen. Kelvatkoon. Ja kelpaahan se. Vahingossa matkaan meinasi tarttua myös kulho. Ihan vahingossa.




Teekin maistuu astetta paremmalle.
Ja vatsa kiittää.








11 kommenttia:

  1. Minulla valkoinen, että pilkullinen. Kaapissa. Onko kerran käytetty?! Ehkä! Keitetään teetä ja käytetään pannua, kun tulet ensi visiitille :) Oot ollu mun ihan mun entisen kodin reviirillä. Kaipaan aina välillä sinne. :)

    VastaaPoista
  2. pakko kommentoida vielä. Haluun tuota sun salaattia, mutta siitä tulikin mieleen, että tein su jopa ruokaa, katoin pöydän ja nautimme ruuasta yhdessä T:n ja lilla systerin kanssa, joka oli minulla viikonloppu kylässä. Kun jaksais aina mm. riisin laittaa pöytään, ihanaan astiaan. Ei vaadi paljon, kun ruoka maistuu jo huomattavasti paremmalle :)Tänään olin erittäin reipas ja uhmasin omia taitoja, kun tein sämpylöitä. Jopa onnistui :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottahan toki sulla on molemmat. Mullahii joskus. Ei vetänyt montaa desiä pannu. Huono siis. En muutes oo koskaan nähnyt että joisit teetä. Hassua. :)

      Milloinkahan tulen. Mutta sitten kun tulen meil on ihan hirrrrveesti tekemistä ja juttelemista. Odotan.

      Ja niin olinkin, selitin jiille että ihan täsä lähellä sä oot asunut. Uskon, että joskus ajatuksesi vierähtävät siellä. Vaikka nyt on monta muuta uutta ja mielenkiintoista ajatusta siellä päin.

      Ei oo totta. Sä oot kunnostautunut. Teethän sit mullekkin ruokaa. Courmeeta. Kaunis kattaus puoli ruokaa. :)

      Poista
    2. Tottahan toki teen sulle ruokaa ku tuut tänne saakka. Ja lisäksi voin leipoa sämpylöitä :) Oon opetellut :) Tää ei oo enää todellista, että mä oon näin kunnostautunut tuolla saralla. :D

      Huomasinpa just, että sulla on pöydässä just samoja astioita kuin minulla, sokerikuppi, salaattikulho ja teepannu. Ja kaiken lisäksi voi merkkikin on sama :)

      Poista
    3. Mä en voi uskoo että leivot sämpylöitä. Onks sulla essu ja myssy leipoessa päällä? Tietenkin. Ja raitapaita ja kuuntelet ratioo ja ajankohtaista. Oot niin kotiäi..eiku kotirouva.

      Voit toki muistella mistäköhän mun sokerikippo ja kulho ovat peräisin. Et varmaan muista. ;) Mä tarjoon vaan vieraille oivariinia ite syön jotain pahaa. Yhyy. Paitsi nyt ku se loppu, pääsen taas oivariinin makuun. Jee.

      Poista
  3. Ei ole todellista. Haluan tuon salaatin. Heti.
    *nääntyy nälkään*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Ti. Sitä tehtiin kaks kulhollista joten sitä on vieläkin. Tervetuloa syömään se pois, mä en viittis enää syödä sitä. Aamupalaks, päivälliseks, iltapalaks. Huh huh. Liika on liikaa.

      Poista
  4. Minunkin piti tulla kommentoimaan tuota salaattia! Näyttää niin hyvälle! Ja joo, myös se pannu on hieno :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen tätä helppoa herkkua sulle kunhan tuut visiitille. ;) Ja pannu on hieno, mutta peeni. :)

      Poista
  5. Ihmettelinkin, että mihin minun matkaevääni jäivät? ;) Salaatti oli hyvää, varsinkin siemenillä. Pannu on hieno ja tee maistuvaa, varsinkin jos sen muistaa hauduttaa :D

    Kiitos - viikonloppu oli ihana ja rentouttava, tarpeellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauduttelua opetellaan taas joku ilta. Hirrrveen vaikeeta muistaa. ;)

      Poista

Sana on vapaa. Tattista kommentistasi. :)