maanantai 14. tammikuuta 2013

Elossa piste fi

Maanantai oli mukava ja minä olen hengisä. Nostan sen vuoksi itselleni näkymätöntä hattua. Ei tullut maailmanloppua, ei aikaisemmin mayoille eikä nyt Mayalle. Wuhuu. Kävin siis salilla. Oli rankkaa. Enkä tiedä menenkö sinne enää koskaan. 

Nyt illan kähmeissä, hauiksiin sattuen ja reisien huutaessa h♪♫nnaa, olen kyykkinyt varastotavaroideni seassa. Etsien erästä pientä punaista kirjasta. Paljon muutakin löytäen. Jotka hävittää pitäisi. Pian. 




Olen rättipoikkiväsynyt. 
Jaa, pitäisi jo uinua. 
Öitä sullekki. 


8 kommenttia:

  1. hattua nostan. täältä sohvan nurkasta. punaviinilasi kädessä. tsih. ;)

    VastaaPoista
  2. kiitos, että teidänkin mielestäni olin reipas. ;)
    Ja Piiaseni, eiks karkkilakko pidä sisällään mitään muuta ku karkkia?! :D

    VastaaPoista
  3. Huippua Maya! Mun urheilut on ollu viimeisen viikon aikana ulkopainotteisia. Hiihtoa ja luistelua. Niin mukavaa ja tehokasta!

    Tsemppiä myös -ttomaan. Yllättävän äkkiä siihen tottuu, vai?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä sinä! Ulkoilu paljon terveellisempää ja happirikkaampaa kuin hikinen sali ja tuijottavat katseet. ü

      Samoin sulle. Niin kait sitä vois luulla. ;) Että tottuu. Kuulet sää mun askeleet, jotka koko ajan suuntaavat köökin puolelle?

      Poista
  4. Sinä reipas, minä siitä onnellinen! :)

    Ja Keira, siihen tontoniin ei totu ikinäkoskaan. ;)

    VastaaPoista
  5. hyvä Maya Mehiläinen! niin sitä pittää! pitäis minunkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mehiläinen kiittää ja kuittaa, ettei tarvitse ellei halua. ;)

      Poista

Sana on vapaa. Tattista kommentistasi. :)