maanantai 5. syyskuuta 2011

legoilua - ekoilua

Kummipoika kävi eilen kyläs. Oli saanut uuden pyörän. Kyllä sitä ihailtiin. Oikein vaihteinen. Turvallista eskarimatkaa hälle.


Kaivettiin legot esille. Ei ollut pikkuveli hämmentämässä. Rakennettiin. Sain neuvoja.




Seurattiin yleisurheilukisoja. Ei liene epäilystä ketä / mitä maata kannustin. Olin niin häikäistynyt. Ja viimeisenä niittinä maailmanennätys. Huh huh. Jonkun mielestä
liian iso eko. Mun mielestä saakin olla. Silti ihailen. Vaikutun.


Kyllä oon elänyt tunteella kisoja.
Pettyny,
toivonu,
ennustanu,
häikäistyny,
iloinnu,
liikuttunu.
Kaikkea vuorotellen
ja erikseen. Huikeat kisat.
Vaikka suomalaiset eivät pärjänneetkään.
Eipähän tullut Ruottillekaan mitalia. Jotain hyvää.

Olen kova penkkiurheilija.
Muuten laiska.


1 kommentti:

  1. tällä kertaa mä olisin toivonut edes ruotsille tai norjalle mitaleita kun suomeen ei kerta tullut. no saihan thorkildsen yhden. pohjoismaat kunniaan!

    VastaaPoista

Sana on vapaa. Tattista kommentistasi. :)