perjantai 6. heinäkuuta 2012

Onnekas

Piti vain hehkuttamani sellaista, että täsä hiljattain on arpaonni suosinut meikäläistä. Blogiarvonnoissa, ei lotossa. Ainii, enhän lottoa. Ettette ny vallan vihertyisi siellä koneidenne takana. 

Ekaks osallistuin tähän ja voittaa päräytin. Jii. Haa. 
Taulu tönöttää hyllyn päällä, odottaa luovaa kirjainten ostajaa. Kaunis se on kyllä ilmankin. Niin käytettynä. Kiitos dyykkarille

Toinen voittoni liikutti monia. Eritoten siskoani. Minun kyynelistä puhumattakaan. 
Skriivasin satojen ihmisten jälkeen oman arpalipukkeeni tänne ja meitsille napsahti ihan vaan kuulkaa päävoitto. Aika onnekas olo. Kiitos supertaitavalle




Sanoinko jo, että aika onnekasta.
Onnekasta.
Vähän lesoakin.

Tän lesottajan tarttis ruveta siivoomaan. Tarttis ja tarttis.
Huomenna piipahdan ainakin täällä ja täällä.
Jos olen saanut siivottua sitä ennen.
Se on hyvä pistää tavoitteita. Itelle.


3 kommenttia:

  1. Onnea voitoista! Ihania ovat. :-) sitä vaan että riemulla seuraan sun blogia, on erittäin onnistunut! Että älä koskaan ikinä lopeta vaikka me miljoonat lukijat unohdetaan kommentoida..

    VastaaPoista
  2. Tack tack. Ovat ne.
    Hahaa, te miljoonat lukijat! :D Sanasi lämmittävät meikän syräntä kovin, kiva jos tykkäät. Mä en aina, mut silti tää on mun juttu ja mun näköstä. Kivaa kesää Koolle ja muille. Viikon päästä oon samalla tantereella. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kiitos! Tsemppiä loman uotteluun, sieltä se tulee.. Aurinkoa toivomme siis!

    VastaaPoista

Sana on vapaa. Tattista kommentistasi. :)