torstai 12. heinäkuuta 2012

tai olla niin kuin luonnostaan

Sitä vaan, että oon lomalla.
Lomalla.

Työvaatteetkin jo pesty pois.

Ihan jees.
Tosi jees.




 



Edessä karavaanailua, myöhästyneitä sekä etukäteen juhlittavia synttäreitä, kummipojkarnan rippijuhlastelua  (oon vanha), uusien tulokkaiden ihastelua, lukuisia vierailuja ynnä muuta ynnä jotain ynnä ei mitään.  
Lepoa, oloa. 
Käsitöitä. 
Ihmisiä. 

Aurinkoakin.
Tahdon tahdon.







Pään painan ruohikolle
ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella,
mä tahdon olla vain.

Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut 
ja luonnon loiston nään.

Voi leikitellä mielikseen,
voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan
ja maata vaan.

Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään. 

-Tove Jansson-



4 kommenttia:

  1. Tervetuloa pohjoiseen lomalle. <3 t.päiväkahviseuralainen

    VastaaPoista
  2. Hyvää lomaa! Aurinkoa. Iloa. Rauhallisia päiväkahvitteluja. Rakasta seuraa. Mielenrauhaa. Onnen värejä. -toivoo loman juuri lomettanut ja arkeen rymisten palannut keira

    VastaaPoista
  3. Molemmille kiitoksia toivotuksista. Loma on ollut hyvä. Antoisa.

    Sorvin ääreen palaneelle Keiralle stressitöntä ja mielekästä työntekoa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja ei suinkaan palaneelle, vaan palanneelle. Hehee. :D

      Poista

Sana on vapaa. Tattista kommentistasi. :)